Friday, December 31, 2010

Mengapa DAP kalut sangat nak ke masjid ??

Semalam YB DAP kesayangan PAS , Teoh Nie Ching berang gambarnya berpakaian ketat dan sendat bersenam robik di perkarangan masjid disebarkan dalam Utusan Malaysia serta blog . Pelbagai pihak juga mengecam tindakan beliau ini kerana tiada adab dan tidak menghormati sensitiviti umat Islam .

Perbuatan dianggap tidak bersopan

Ahli Parlimen Serdang gagal fahami sensitivit umat Islam - Jamil Khir


Tindakan melangkaui politik

Nie Ching mencabar kesabaran umat Islam


Henti perbuatan cemar rumah ibadat - Pak Lah



Bila pelbagai pihak marah tindakan tidak sopan ini , Teoh DAP ini marah pulak dan mempersoal peraturan dan adab dalam Islam ini .

"Sama ada orang bukan Muslim boleh masuk surau? Sama ada orang bukan Muslim boleh masuk perkarangan masjid? Sama ada orang bukan Muslim boleh baca Quran? Sama ada orang bukan Muslim boleh guna Kalimah Allah?" soalnya bertalu-talu.

"Sekiranya Datuk Seri Najib (Razak) dan pemimpin-pemimpin Umno yang lain cannot be bothered untuk menjawab soalan-soalan saya, mungkin pemimpin-pemimpin MCA, GERAKAN ataupun MIC boleh mengeluarkan satu senarai 'OK Tak OK' untuk semua warga bukan Muslim negara ini?" tegasnya.-Msiakini


Apa hak beliau mempersoal ini semua ?? Cara mempersoalkan larangan dan pantang larang mengenai sensitiviti Islam seolah olah seperti desperate sangat hingga kalau tak boleh buat itu akan menghalang tugasnya sebagai YB .

Lagi satu , PB nak tanya juga Teoh ini apa kena mengena Datuk Seri Najib dan Umno dalam hal ini? Ini isu berkaitan sensitiviti umat Islam dan nampak sangat Teoh ini cuba menyalahkan benda tak betul dia lakukan ini kepada UMNO dan DS Najib .

Inilah sikap Ultra Kiasu & rasis bila bercakap. Cakap saja tentang soal hak Melayu dituduh rasis dan Islam pulak dituduh Jahat ! Hari ini mereka sudah berani persoal hak , batas dan sensitifiviti dalam Islam pulak . Juak2 PAS Isle seperti biasa tak berani cakap dan menyokong tindakan DAP ini .

Cuma PB nak tanya awat puak2 rasis DAP ini dok kalut sangat masuk ke Masjid ??? Ini semua kerana mereka ingin praktikan ilmu dari parti abang mereka PAP di Singapura di mana dahulu mentor mereka Lee Kuan Yew sanggup turun masuk ke masjid berkempen kepada orang Melayu di sana .klik di sini


Sumber Dari:

No comments:

Post a Comment